Про нас

Кафедра автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій

– це структурний підрозділ Навчально-наукового інституту інформаційних та освітніх технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.

Кафедра АКІТ створена у 2003 році для навчання бакалаврів за напрямом підготовки – “Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології” та спеціалістів за спеціальністю “Комп’ютерно-інтегровані технологічні процеси і виробництва”. З того часу спеціальності зазнали змін і сьогодні ми навчаємо бакалаврів спеціальності “Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка” з кваліфікацією – бакалавр з автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, інженер з автоматизованих систем керування виробництвом, фахівець з інформаційних технологій.  

2014 року на кафедрі відкрито магістратуру зі спеціальності “Освітні, педагогічні науки” з освітньою програмою “Освітні вимірювання”, яку у 2017 році змінено на “Інформаційно-комунікаційні технології в освіті”, що готує магістрів освітніх, педагогічних наук за спеціалізацією інформаційно-комунікаційні технології, професіоналів в галузі інформації та інформаційного аналізу, тьюторів змішаного навчання, викладачів закладу вищої освіти (інформатичні дисципліни).
У 2017 році кафедрою також розпочато набір на нову спеціальність для освітнього ступеня бакалавр “Середня освіта (Інформатика)” для підготовки бакалаврів середньої освіти за предметною спеціальністю «Інформатика», учителів інформатики закладу загальної середньої освіти, керівників гуртків робототехніки.

З 2021 року здійснюється підготовка магістрів спеціальності “Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка”, яку у 2022 році реорганізовано у нову спеціальність “Інформаційно-вимірювальні технології” з кваліфікацією – магістр з метрології та інформаційно-вимірювальної техніки.

Сьогодні кафедра АКІТ – це штат з 17 висококваліфікаваних співробітників, 9 з яких доктори та кандидати наук, понад 150 студентів та понад 500 випускників, сотні публікацій, захищених кваліфікаційних робіт та навчально-наукових проєктів.

АКІТ – це родина, яка радо вітає, навчає та виховує професіоналів ІТ, інженерної та освітньої галузей.

Приєднуйтесь до нас, розвивайтесь разом з нами! #МИЖАКІТ

АКІТ

Кафедра автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій

Чому варто навчатись з нами?

Експертні викладачі та науковці

У нас працюють доктори та кандидати технічних, фізико-математичних та педагогічних наук, а також висококваліфіковані професіонали у галузять знань спеціальностей кафедри

120+ курсів дисциплін

Викладачі кафедри кожного року удосконалюють наявне та розробляють нове навчально-методичне забезпечення до дисциплін освітніх програм, а також реалізовують їх викладання у змішаному та дистанційному форматах

Віталій Дідук

завідувач кафедри, кандидат технічних наук, доцент

Оксана Подолян

заступник завідувача, кандидат фізико-математичних наук, доцент

Вячеслав Комар

секретар

Напрями роботи

освітньої та наукової діяльності працівників і студентів кафедри

Автоматизація

Електроніка та мікропроцесорна техніка

Робототехніка

Виробничі процеси та обладнання обʼєктів автоматизації

Автоматизація технологічних процесів

Технології

Технологія проєктної роботи

Вебтехнології

Інженерна, компʼютерна графіка та дизайн

Робототехнічні комплекси та системи

Інтернет речей

Метрологія

Технологічні вимірювання та прилади

Системи і методи контролю якості та технічної діагностики

Надійність інформаційно-вимірювальних систем

Системи моніторингу та прогнозування

Проєктування

Проєктування інформаційно-вимірювальних систем

Проєктування освітніх систем

Проєктування Інтернету речей

Організація баз даних

Компʼютерне моделювання обʼєктів і процесів

Програмування

Парадигми й технології програмування

Вебпрограмування

Програмування на Python

Технологія розробки програмного забезпечення компʼютерно-інтегрованих систем

Освіта

Системи відкритої освіти

Технології змішаного навчання

Методологія педагогічних досліджень

Освітні вимірювання

Технології STEM-освіти

Інформатика

Архітектура компʼютерних систем і мереж

Аналіз і візуалізація даних

Безпека та захист інформації

Компʼютерні методи обробки інформації

Методика навчання інформатики

Цифровізація

Інформаційно-комунікаційні технології

Адміністрування систем управління навчанням

Вибір, розробка, застосування дистанційних технологій навчання